Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/40611
Title: Тыдзень беларускай мовы як падзейная форма арганізацыі выхаваўчай работы ў ВНУ
Authors: Сцефаненка, К. С.
Салдаценка, А. У.
Keywords: материалы конференций;беларуская мова;беларускае маўленне;выхаваўчая работа
Issue Date: 2020
Publisher: БГУИР
Citation: Сцефаненка, К. С. Тыдзень беларускай мовы як падзейная форма арганізацыі выхаваўчай работы ў ВНУ / Сцефаненка К. С., Салдаценка А. У. // Функционирование русского и белорусского языков в условиях информатизации общества : сборник тезисов докладов 56-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 18 – 20 мая 2020 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск : БГУИР, 2020. – С. 132-134.
Abstract: Важнай функцыяй дзейнасці ВНУ з’яўляецца выхаваўчая работа. На прыкладзе ініцыятывы студсавета ФІТК БДУІР разгледжана падрыхтоўка і правядзенне комплексу мерапрыемстваў «Тыдзень беларускай мовы». Выхаваўчае мерапрыемства падзейнага характару ўключае тры этапы: падрыхтоўчы (вывучэнне забаўляльных запытаў патэнцыйнай аўдыторыі, планаванне падзей і выдаткаў, пошук гарантаваных удзельнікаў, інфармацыйнай і спонсарскай падтрымкі, арганізацыя падрыхтоўкі, тэхнічнага забеспячэння, месца і часу правядзення), уласна падзейны (далучэнне ўдзельнікаў, інфармацыйнае суправаджэнне мерапрыемстваў, стварэнне мікрападзейных сітуацый), пасляпадзейны этап (аналіз зробленага, улік недахопаў, падрыхтоўка наступных мерпарыемстваў). Прэзентацыя праведзенай студэнтамі-актывістамі работы – важная частка пасляпадзейнага этапу.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/40611
Appears in Collections:Функционирование русского и белорусского языков в условиях информатизации общества : 56-я научная конференция аспирантов, магистрантов и студентов (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stsefanenka_Tydzen.pdf344.74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.