Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/40636
Title: Моўныя сродкі рэкламы ва ўмовах руска-беларускага білінгвізму
Authors: Ільюшчанка, В. А.
Keywords: материалы конференций;культура маўлення;білінгвізм;руска-беларускі білінгвізм
Issue Date: 2020
Publisher: БГУИР
Citation: Ільюшчанка, В. А. Моўныя сродкі рэкламы ва ўмовах руска-беларускага білінгвізму / Ільюшчанка В. А. // Функционирование русского и белорусского языков в условиях информатизации общества : сборник тезисов докладов 56-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 18 – 20 мая 2020 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск : БГУИР, 2020. – С. 145-146.
Abstract: У артыкуле паказана, як моўныя сродкі рэкламы, створанай у Рэспубліцы Беларусь ва ўмовах білінгвальнай моўнай сітуацыі, негатыўна адбіваюцца на іміджы тавараў, паслуг, а таксама ўзроўню падрыхтоўкі будучых спецыялістаў. Адзначана, што ва ўмовах руска-беларускага білінгвізму набыццё культуры маўлення становіцца прыярытэтным напрамкам у падрыхтоўцы спецыялістаў, якія атрымліваюць вышэйшую адукацыю. Прадукт, граматна прадстаўлены рэкламай на нацыянальнай мове, выклікае станоўчыя адносіны да яго.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/40636
Appears in Collections:Функционирование русского и белорусского языков в условиях информатизации общества : 56-я научная конференция аспирантов, магистрантов и студентов (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іlyushchanka_Moўnyya.pdf307.81 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.