Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/42764
Title: Agile-маркетинг в цифровом бизнесе
Other Titles: Agile-marketing in digital business
Authors: Архипова, Л. И.
Keywords: публикации ученых;agile-маркетинг;цифровой бизнес;agile-methodology;digital business
Issue Date: 2020
Publisher: Брестский государственный технический университет
Citation: Архипова, Л. И. Agile-маркетинг в цифровом бизнесе = Agile-marketing in digital business / Л. И. Архипова // Актуальные проблемы современных экономических систем – 2020 : сборник научных статей международной научно-практической конференции, Брест, 27 ноября 2020 г. / Брестский государственный технический университет ; редкол.: А. Г. Проровский [и др.]. – Брест, 2020. – С. 7–11.
Abstract: В статье изучается проблема возможности применения agile-методологии в управлении маркетингом. Рассматривается сущность понятия agile-маркетинга, а также анализируются проекты маркетинга, которые соответствуют принципам agile в цифровом бизнесе.
Alternative abstract: In article the problem of possibility of application of agile-methodology in management of marketing is studied. The essence of concept of agile-marketing is considered, and also projects of marketing which correspond to principles agile in digital business are analyzed.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/42764
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Arkhipova_Agile_marketing.pdf447.54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.