Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43372
Title: Творческое развитие студентов в процессе эвристического обучения
Authors: Дюбкова-Жерносек, Т. П.
Keywords: материалы конференций;эвристическое обучение;образовательный процесс;творческое развитие
Issue Date: 2021
Publisher: БГУИР
Citation: Дюбкова-Жерносек, Т. П. Творческое развитие студентов в процессе эвристического обучения / Дюбкова-Жерносек Т. П. // Качество образовательного процесса: проблемы и пути развития = Quality of the educational process: challenges and ways of development : материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 30 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. – Минск : БГУИР, 2021. – С. 37–39.
Abstract: The role of heuristic learning in the realization of the creative potential and creative activity of students in mastering the content of the typical curriculum "Safety of human vital activity" is analyzed. The result of the open type task is the creation of a materialized product of the student’s own educational activity and the evolution of his personal qualities, knowledge, abilities and experience in the studied area of reality. The student's reflection depicts the development of his internal changes in the process of heuristic learning.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43372
Appears in Collections:Качество образовательного процесса : проблемы и пути развития (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyubkova_Zhernosek_Tvorcheskoye.pdf278.61 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.