Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43839
Title: Маркетинг влияния в PR-стратегии
Other Titles: The main tactics of digital-marketing and their effective use
Authors: Шкор, О. Н.
Римша, В. А.
Keywords: материалы конференций;маркетинг влияния;PR-стратегия;influencer marketing;PR strategy
Issue Date: 2021
Publisher: БГУИР
Citation: Шкор, О. Н. Маркетинг влияния в PR-стратегии / О. Н. Шкор, В. А. Римша // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня: VII Международная научно-практическая конференция [Электронный ресурс] : сборник материалов VII Международной научно-практической конференции, Минск, 19-20 мая 2021 года / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2021. – С. 104–106. – Режим доступа : http://bigdataminsk.bsuir.by/files/2021_materialy.pdf.
Abstract: Влиятельные лица пользуются большим доверием в социальных сетях. Когда происходит вовлечение лидеров мнений в PR-стратегию, они могут стать лучшим и наиболее эффективным послами бренда. Участие влиятельный лиц в PR-стратегии также принесёт охват более широкой целевой аудитории. Кроме того, рекомендации влиятельных лиц могут помочь бренду заслужить доверие, которого он заслуживает.
Alternative abstract: Influencers are highly trusted on social media. When opinion leaders are involved in a PR strategy, they can become the best and most effective brand ambassadors. Involving influencers in PR strategy will also bring outreach to a broader target audience. In addition, influencer recommendations can help a brand earn the credibility it deserves.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43839
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shkor_Marketing.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.