Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43956
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMaglich, I. M.-
dc.date.accessioned2021-06-08T09:33:05Z-
dc.date.available2021-06-08T09:33:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationMaglich, I. M. Cutting-edge game creation / I. M. Maglich // Проблемы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 57-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 19-21 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2021. – С. 317–319.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43956-
dc.description.abstractThe main features of cutting-edge game creation and several examples of such games are given in this thesis. The terms of idea and imagination and the role of them in game development, as well as the main game development tools are explained.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectgamesru_RU
dc.subjectimaginationru_RU
dc.subjectgame engineru_RU
dc.titleCutting-edge game creationru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 57-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maglich_Cutting_edge.pdf84.19 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.