Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43956
Title: Cutting-edge game creation
Authors: Maglich, I. M.
Keywords: материалы конференций;games;imagination;game engine
Issue Date: 2021
Publisher: БГУИР
Citation: Maglich, I. M. Cutting-edge game creation / I. M. Maglich // Проблемы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 57-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 19-21 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2021. – С. 317–319.
Abstract: The main features of cutting-edge game creation and several examples of such games are given in this thesis. The terms of idea and imagination and the role of them in game development, as well as the main game development tools are explained.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43956
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 57-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maglich_Cutting_edge.pdf84.19 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.