Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/44090
Title: Особенности разработки комплекса маркетинга на рынке телекоммуникационных услуг
Other Titles: Features of marketing mix development for telecommunication services market
Authors: Бондаровец, Ю. А.
Казарезов, П. В.
Keywords: материалы конференций;телекоммуникации;комплекс маркетинга;рынок телекоммуникаций;telecommunication;marketing mix;telecommunication services market
Issue Date: 2021
Publisher: БГУИР
Citation: Бондаровец, Ю. А. Особенности разработки комплекса маркетинга на рынке телекоммуникационных услуг / Ю. А. Бондаровец, П. В. Казарезов // Проблемы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 57-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 19-21 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2021. – С. 143–145.
Abstract: В статье представлены основные аспекты современного состояния тынка телекоммуникационных услуг и особенности формирования комплекса маркетинга компаний, работающих в этой сфере.
Alternative abstract: Article concerns the topic of current state of telecommunication services market in Belarus as well as defining key features of marketing mix development for the companies working on the market.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/44090
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 57-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondarovets_Osobennosti.pdf169.67 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.