Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46143
Title: Nigerian banks data analytics
Authors: Williams, E.
Gurinovich, A. B.
Гуринович, А. Б.
Keywords: материалы конференций;consumer behavior;data analytics;Nigeria
Issue Date: 2021
Publisher: БГУИР
Citation: Williams, E. Nigerian banks data analytics / Williams E., Gurinovich A. B. // Информационные технологии и системы 2021 (ИТС 2021) = Information Teсhnologies and Systems 2021 (ITS 2021) : материалы международной научной конференции, Минск, 24 ноября 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Л. Ю. Шилин [и др.]. – Минск, 2021. – С. 178–179.
Abstract: This research aims at identifying the factors that play a significant role in the forming of customer behavior toward the brand or the organization.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46143
Appears in Collections:ИТС 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Williams_Nigerian.pdf88.48 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.