Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4633
Title: Влияние цвета и шрифта текста на эффективность рекламы
Authors: Дроздов, В. С.
Keywords: авторефераты диссертаций;психология труда;реклама;эффективность рекламы
Issue Date: 2015
Publisher: БГУИР
Citation: Дроздов, В. С. Влияние цвета и шрифта текста на эффективность рекламы : автореф. дисс. ... магистра технических наук : 1-23 80 08 / В. С. Дроздов ; науч. рук. М. М. Меженная. - Мн.: БГУИР, 2015.- 5 с.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4633
Appears in Collections:1-23 80 08 Психология труда, инженерная психология, эргономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат.pdf399.65 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.