Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48298
Title: Использование Big Data для повышения лояльности клиентов
Other Titles: Predictive analytics in marketing
Authors: Головач, А. И.
Шкор, О. Н.
Keywords: материалы конференций;маркетинг;лояльность клиентов;большие данные;customer loyalty;retention strategy;Big Data
Issue Date: 2022
Publisher: Бестпринт
Citation: Головач, А. И. Использование Big Data для повышения лояльности клиентов = Predictive analytics in marketing / А. И. Головач, О. Н. Шкор // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : VIII Международная научно-практическая конференция : сборник материалов VIII Международной научно-практической конференции, Минск, 11–12 мая 2022 года / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2022. – С. 76–80.
Abstract: В данной статье рассмотрена лояльность клиентов и возможность ее повышения при помощи big data. Также описаны инструменты анализа и структурирования данных, их интерпретации и оценки при помощи расчета метрик, отражающих лояльность клиентов.
Alternative abstract: This article discusses customer loyalty and the possibility of increasing it with the help of big data. It also describes the tools for analyzing and structuring data, their interpretation and evaluation by calculating metrics that reflect customer loyalty.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48298
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golovach_Ispolzovaniye.pdf945.01 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.