Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48317
Title: Влияние экономики создателя на маркетинг
Other Titles: The impact of the economy of the creator on marketing
Authors: Кобельчук, А. А.
Шкор, О. Н.
Keywords: материалы конференций;маркетинг;монетизация;интернет-маркетинг;экономика создателя;NFT;creator economics;digital-marketing
Issue Date: 2022
Publisher: Бестпринт
Citation: Кобельчук, А. А. Влияние экономики создателя на маркетинг = The impact of the economy of the creator on marketing / А. А. Кобельчук, О. Н. Шкор // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : VIII Международная научно-практическая конференция : сборник материалов VIII Международной научно-практической конференции, Минск, 11–12 мая 2022 года / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2022. – С. 208–211.
Abstract: В данной статье будет рассмотрено появление понятия «экономика создателя». Её преимущество и решение проблем для ее улучшения. Речь пойдет о NFT, монетизации, которая поможет усовершенствовать экономику создателя. Будут изучены международные исследования, которые помогут дать оценку будущему развитию рынка.
Alternative abstract: This article will consider the emergence of the concept of "creator economy". Its advantage and problem solving to improve it. We will talk about NFT, monetization, which will help improve the economy of the creator. International studies will be studied to help assess the future development of the market.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48317
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kobelchuk_Vliyaniye.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.