Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48434
Title: The importance of positive influencing in SMM
Authors: Pikuza, M. A.
Samusevich, D. D.
Keywords: материалы конференций;SMM;marketing;social media
Issue Date: 2022
Publisher: БГУИР
Citation: Pikuza, M. A. The importance of positive influencing in SMM / Pikuza M. A., Samusevich D. D. // Проблемы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 58-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 18–22 апреля 2022 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2022. – С. 322–324.
Abstract: This paper deals with the term SMM, describes its origin and development. The focus is made on the analysis of the connection between the usage of influencing in SMM strategies and audience’s reaction.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48434
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 58-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pikuza_The.pdf447.07 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.