Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48435
Title: Personalized advertising as a means of data collection
Authors: Rahachou, A. A.
Keywords: материалы конференций;advertising;data protection;information security
Issue Date: 2022
Publisher: БГУИР
Citation: Rahachou, A. A. Personalized advertising as a means of data collection / Rahachou A. A. // Проблемы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 58-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 18–22 апреля 2022 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2022. – С. 324–325.
Abstract: This paper deals with the future of advertising and how it can affect the privacy of the Internet users. It explains why consumers are so mistrustful of advertisers, and how advertisers can earn back their customers’ trust.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48435
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 58-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rahachou_Personalized.pdf437.29 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.