Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48705
Title: Сущность стратегий интернет-маркетинга
Other Titles: Essence of Internet Marketing strategies
Authors: Колодник, Т. Д.
Keywords: цифровая трансформация;стратегии интернет-маркетинга;методы интернет-маркетинга;цифровые каналы
Issue Date: 2021
Publisher: ГИАЦ
Citation: Колодник, Т. Д. Сущность стратегий интернет-маркетинга=Essence of Internet Marketing strategies / Т. Д. Колодник // Цифровая трансформация. – 2021. – № 4 (17). – С. 26 – 33.
Abstract: В результате анализа научной литературы замечены разные взгляды на разъяснения стратегий интернет-маркетинга. Автор полагал, что осмысление целей указанных стратегий позволит постигнуть их сущность и понять методы, основанные на применениях комплексных технологий и сервисов сети Интернет. Обосновано, что использование в маркетинговой деятельности указанных технологий и сервисов усиливает конкурентоспособность компаний.
Alternative abstract: As a result of the analysis of scientific literature, different views on the explanation of Internet marketing strategies are noticed. The author believed that understanding the goals of these strategies would allow to comprehend their essence and understand the methods mastered on the application of complex technologies and services of the Internet. It has been substantiated that the use of these technologies and services in marketing activities enhances the competitiveness of companies.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48705
Appears in Collections:№ 4(17)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolodnik_Sushchnost.pdf520.38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.