Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/49406
Title: Использование неологизмов в процессе обучения английскому языку в неязыковом вузе
Other Titles: The use of neologisms in the english language teaching at a non-linguistic university
Authors: Касперович, Н. Г.
Keywords: материалы конференций;словообразование;языкознание;образование;неологизмы
Issue Date: 2022
Publisher: БГУИР
Citation: Касперович, Н. Г. Использование неологизмов в процессе обучения английскому языку в неязыковом вузе = The use of neologisms in the english language teaching at a non-linguistic university / Н. Г. Касперович // Высшее техническое образование : проблемы и пути развития = Engineering education: challenges and developments : материалы ХI Международной научно-методической конференции, Минск, 24 ноября 2022 года / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск : БГУИР, 2022. – С. 85–88.
Abstract: Рассматриваются теоретические и практические аспекты использования неологизмов в процессе обучения английскому языку в неязыковом вузе. Анализируется обучающий и мотивирующий потенциал неологизмов английского языка. Описывается методика использования неологизмов в процессе обучения английскому языку в неязыковом вузе.
Alternative abstract: Theoretical and practical aspects of using neologisms in the process of teaching English at a non-linguistic university are discussed. The teaching and motivating potential of English neologisms is analyzed. The article describes the methodology of using neologisms in the process of teaching English at a non-linguistic university.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/49406
Appears in Collections:Высшее техническое образование: проблемы и пути развития : материалы ХI Международной научно-методической конференции (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+Kasperovich_Ispolzovanie.pdf334.45 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.