Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/51532
Title: Основные алгоритмы анимации движения тела человека в Blender
Other Titles: Basic algorithms for animation of the human body movement in the Blender
Authors: Гаврильчик, В. Н.
Кузьмицкий, В. Ф.
Антипов, В. А.
Keywords: материалы конференций;программное обеспечение;тремхмерное моделирование;анимация;Blender
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Гаврильчик, В. Н. Основные алгоритмы анимации движения тела человека в Blender = Basic algorithms for animation of the human body movement in the Blender / Гаврильчик В. Н., Кузьмицкий В. Ф., Антипов В. А. // Электронные системы и технологии : сборник материалов 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2023. – С. 1074–1076.
Abstract: Рассмотрены основные алгоритмы анимации движения тела человека. Самой популярной программой для реализации таких алгоритмов является Blender. Показаны этапы создание и анимирования скелета человека в сцене с использованием арматуры. Применены ключевые кадры - маркеры, определяющие свойства объекта в определенный момент времени.
Alternative abstract: The main algorithms for animation of the movement of the human body are considered. The most popular program for implementing such algorithms is Blender. The stages of creating and animating a human skeleton in a scene using armature are shown. Keyframes are applied - markers that define the properties of an object at a certain point in time.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/51532
Appears in Collections:Электронные системы и технологии : материалы 59-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gavrilchik_Osnovnie.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.