Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52905
Title: The importance of colour in advertising
Authors: Dymova, A. S.
Keywords: материалы конференций;colour;marketing;advertising
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Dymova, A. S. The importance of colour in advertising / A. S. Dymova // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 375–377.
Abstract: The importance of colour in advertising is presented in the paper. Valuable insights into how it can be used effectively to capture consumer attention, convey messages, and achieve marketing objectives are described.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52905
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dymova_The.pdf552.76 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.