Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52937
Title: Influencer marketing as a way to promote products
Authors: Mazhyga, M. I.
Keywords: материалы конференций;influencer marketing;promotion;visual metric
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Mazhyga, M. I. Influencer marketing as a way to promote products / M. I. Mazhyga // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 393–394.
Abstract: This paper deals with the definition of influencer marketing, its goals, pros and cons of this type of promotion. The paper also describes who an influencer is and shows a visual metric for the most popular sites for influencers.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52937
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mazhyga_Influencer.pdf261.9 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.