Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52942
Title: The role of aesthetic intelligence in marketing
Authors: Petrashina, A. D.
Keywords: материалы конференций;marketing;aesthetic intelligence
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Petrashina, A. D. The role of aesthetic intelligence in marketing / A. D. Petrashina // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 404.
Abstract: The information about aesthetic intelligence and the influence of senses in marketing are presented in the paper. The most important skills in marketing – the ability to find unique features of the product and to show products from the best side are described.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52942
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrashina_The_Role.pdf243.47 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.