Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52944
Title: Effective brand positioning
Authors: Ratkevich, V. A.
Keywords: материалы конференций;reputation;brand positioning;marketing
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Ratkevich, V. A. Effective brand positioning / V. A. Ratkevich // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 405–406.
Abstract: The information on the nessesity of forming an effective strategy of brand positioning is presented in the paper. The main stages of its creation are described. Special attention is paid to reputation as one of the components of brand positioning.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52944
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ratkevich_Effective.pdf249.54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.