Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53439
Title: Об одном подходе к оценке качества гибридного обучения
Other Titles: About one approach to assessing the quality of hybrid learning
Authors: Крюкова, Т. В.
Keywords: материалы конференций;образовательный процесс;гибридное обучение;дистанционное обучение;традиционное обучение;анализ иерархий
Issue Date: 2023
Publisher: Издательство СПбГЭТУ «ЛЭТИ»
Citation: Крюкова, Т. В. Об одном подходе к оценке качества гибридного обучения = About one approach to assessing the quality of hybrid learning / Т. В. Крюкова // Современное образование: содержание, технологии, качество : материалы XXIX международной научно-методической конференции, Санкт-Петербург, 19 апреля 2023 г. / Санкт-Петербургский государственный электротехнический университет «ЛЭТИ» им. В.И. Ульянова (Ленина). – Санкт-Петербург, 2023. – С. 187–189.
Abstract: Рассматривается возможность применения метода анализа иерархий (МАИ) Томаса Л. Саати как подхода к оценке качества гибридного обучения. Приводится достоинства и недостатки данной формы. Предлагаемый метод относится к экспертным и имеет программную реализацию, что делает его доступным для исследователей.
Alternative abstract: The possibility of applying the method of Analytic Hierarchy Process (AHP) by Thomas L. Saaty as an approach to assessing the quality of hybrid learning is considered. The advantages and disadvantages of this form are given. The proposed method is expert and has a software implementation, which makes it accessible to researchers.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53439
Appears in Collections:Современное образование: содержание, технологии, качество (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kryukova_Ob_Odnom.pdf527.89 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.