Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54001
Title: Обучение иностранному языку студентов с нарушениями слуха и зрения в условиях инклюзивного образования
Other Titles: Foreign language teaching to students having special needs in the context of inclusive education
Authors: Андреева, О. В.
Лихтарович, И. И.
Keywords: материалы конференций;инклюзивное образование;иностранные языки;информационные технологии;коммуникационные технологии
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Андреева, О. В. Обучение иностранному языку студентов с нарушениями слуха и зрения в условиях инклюзивного образования = Foreign language teaching to students having special needs in the context of inclusive education / О. В. Андреева, И. И. Лихтарович // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями : сборник статей V Международной научно-практической конференции, Минск, 14 декабря 2023 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: А. А. Охрименко [и др.]. – Минск, 2023. – С. 3–5.
Abstract: Данная статья посвящена проблемам преподавания иностранного языка студентам с нарушениями слуха и зрения в контексте инклюзивного образования. Также в ней обобщается практический опыт и изложены эффективные методические приемы, способствующие успешной работе преподавателя в инклюзивных группах.
Alternative abstract: This article is devoted to the problems of a foreign language teaching to students having hearing and vision impairments in the context of inclusive education. Practical experience is summarized and effective teaching techniques contributed to successful teacher’s work in inclusive groups are also exposed.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54001
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andreeva_Obuchenie.pdf65.35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.