Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/55702
Title: Об особенностях внедрения модуля «Обучение служением» в учебный процесс СПбГЭТУ «ЛЭТИ»
Other Titles: Introduction of the module “Service learning” into the educational process of St. Petersburg Electrotechnical University “LETI”
Authors: Давыденко, А. А.
Диогенова, К. А.
Петрова, А. К.
Староверова, Я.
Шарахина, Л. В.
Keywords: материалы конференций;образовательный процесс;обучение служением;подготовка специалистов
Issue Date: 2024
Publisher: Издательство СПбГЭТУ «ЛЭТИ»
Citation: Давыденко, А. А. Об особенностях внедрения модуля «Обучение служением» в учебный процесс СПбГЭТУ «ЛЭТИ» = Introduction of the module “Service learning” into the educational process of St. Petersburg Electrotechnical University “LETI” / А. А. Давыденко [и др.] // Современное образование: содержание, технологии, качество : материалы XXX международной научно-методической конференции, Санкт-Петербург, 12 апреля 2024 г. / Санкт-Петербургский государственный электротехнический университет «ЛЭТИ» им. В.И. Ульянова (Ленина). – Санкт-Петербург, 2024. – С. 159–161.
Abstract: В работе рассматривается модуль "Обучение служением" и особенности его внедрения в образовательный процесс СПбГЭТУ "ЛЭТИ". Описаны варианты реализации программы "Обучение служением" и особенности внедрения.
Alternative abstract: The work examines the module "Service-Learning" and the features of its implementation in the educational process of St. Petersburg State Electrotechnical University "LETI". Options for implementing the Service-Learning program andfeatures of implementation are described.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/55702
Appears in Collections:Современное образование: содержание, технологии, качество (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Davydenko_Ob_Osobennostyah.pdf196.57 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.