Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56644
Title: Integrated marketing communications: methods and tools
Authors: Snapok, L. A.
Keywords: материалы конференций;marketing communications;event-marketing;advertising;public relations
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Snapok, L. A. Integrated marketing communications: methods and tools / L. A. Snapok // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 60-ой юбилейной научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 22–26 апреля 2024 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2024. – С. 759–761.
Abstract: The article considers the concept of integrated marketing communications as a strategic approach to creating a unified and consistent message for the consumer through a combination of various marketing tools. The advantages and features of using BMI are analysed, and ways of combining various communication channels to achieve a synergistic effect are investigated.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56644
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Snapok_Integrated.pdf154.57 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.