Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/57383
Title: Анализ использования социальной информации в целях развития рекламной отрасли с помощью IT
Other Titles: Analysis of the use of social information for the purposes of development of the advertising industry with the help of IT
Authors: Слижик, Н. С.
Keywords: материалы конференций;источники данных;прикладное программирование;API
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Слижик, Н. С. Анализ использования социальной информации в целях развития рекламной отрасли с помощью IT = Analysis of the use of social information for the purposes of development of the advertising industry with the help of IT / Н. С. Слижик // Компьютерные системы и сети : сборник статей 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов, Минск, 22–26 апреля 2024 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2024. – С. 423–426.
Abstract: Содержит информацию о средствах сбора информации о аудитории, важным моментах касающихся её защиты и легальности и возможным вариантам использования этой информации.
Alternative abstract: Contains information about the means of collecting information about the audience, important points regarding its protection and legality, and possible options for using this information.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/57383
Appears in Collections:Компьютерные системы и сети : материалы 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов : сборник статей (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slizhik_Analiz.pdf327.76 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.