Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/59940
Title: The role of ai in fostering critical thinking among students
Authors: Dyubkin, К. S.
Keywords: материалы конференций;artificial intelligence;neural networks;critical thinking
Issue Date: 2025
Publisher: БГУИР
Citation: Dyubkin, K. S. The role of ai in fostering critical thinking among students / K. S. Dyubkin // Электронные системы и технологии : сборник материалов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 21–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2025. – С. 1005–1006.
Abstract: The article explores the benefits of hope for using AI in education as well as the consequences of consulting technology too much. The author calls for a balanced approach to AI integration, emphasizing the importance of maintaining traditional learning methods and fostering critical thinking
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/59940
Appears in Collections:Электронные системы и технологии : материалы 61-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyubkin_The_Role.pdf314.97 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.