Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61006
Title: Behavioural economics: use for marketing
Authors: Audzeyenka, A. D.
Keywords: материалы конференций;behavioural economics;marketing;traditional economics
Issue Date: 2025
Publisher: БГУИР
Citation: Audzeyenka, A.D. Behavioural economics: use for marketing / A. D. Audzeyenka // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 687–688.
Abstract: The paper has a purpose to present the concept of behavioural economics. The way in which behavioural economics bridges marketing and traditional economics is considered. The use and correlation between behavioural economics and marketing are explored.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61006
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Audzeyenka_Behavioural.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.