Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61011
Title: The role of Customer Journey Mapping in digital marketing
Authors: Mikhedzenka, N. P.
Keywords: материалы конференций;Customer Journey Mapping;digital marketing;customer experience;business performance
Issue Date: 2025
Publisher: БГУИР
Citation: Mikhedzenka, N. P. The role of Customer Journey Mapping in digital marketing / N. P. Mikhedzenka // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 699–700.
Abstract: This paper examines the role of Customer Journey Mapping (CJM) in digital marketing, focusing on its impact on customer experience and business performance. It highlights Al and big data as key tools for optimizing customer journeys and improving engagement, retention, and conversions.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61011
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikhedzenka_The_role.pdf897.63 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.