Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61018
Title: Evolution of marketing mix
Authors: Reznikova, D. M.
Keywords: материалы конференций;core Ps framework;modern marketing strategies;personalization
Issue Date: 2025
Publisher: БГУИР
Citation: Reznikova, D. M. Evolution of marketing mix / D. M. Reznikova // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 709–711.
Abstract: The paper aims to examine the role of personalization within the core Ps framework and its impact on modern marketing strategies. It explores whether personalization should be recognized as an essential component of marketing strategy by analyzing real-world examples. The study provides key observations to help marketing professionals adapt their approaches to meet the evolving expectations of today’s consumers.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61018
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Reznikova_Evolution.pdf1.89 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.