Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61030
Title: The process of creating a computer game
Authors: Galkin, V. A.
Chernyakov, A. S.
Keywords: материалы конференций;computer game;developing gameplay;graphics;testing
Issue Date: 2025
Publisher: БГУИР
Citation: Galkin, V. A. The process of creating a computer game / V. A. Galkin, A. S. Chernyakov // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 713.
Abstract: This article discusses the main stages of creating a computer game, including choosing an idea, developing gameplay, programming, graphics, and testing. The article provides an overview of the key tools and technologies necessary for the successful im plementation of the game project.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61030
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Galkin_The_process.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.