| DC Field | Value | Language |
| dc.contributor.author | Ганчаронак, М. Д. | - |
| dc.contributor.author | Гарбукоў, В. Д. | - |
| dc.coverage.spatial | Минск | en_US |
| dc.date.accessioned | 2025-08-11T08:08:31Z | - |
| dc.date.available | 2025-08-11T08:08:31Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Ганчаронак, М. Д. Выкарыстанне кіберспартыўнай спецыяльнай лексікі ў гульні “DOTA 2” / М. Д. Ганчаронак, В. Д. Гарбукоў // Развитие русского и белорусского языков в условиях информатизации общества : сборник тезисов докладов 61-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов, Минск, 21–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 65–66. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61312 | - |
| dc.description.abstract | Артыкул прысвечаны выкарыстанню спецыяльнай лексікі ў гульні “DOTA 2”. Расказваецца пра асноўныя тэхналогіі гульні,
вызначаецца яе механіка, прыводзяцца прыклады гульнявой лексікі, а таксама паведамляецца пра кіберспорт. | en_US |
| dc.language.iso | be | en_US |
| dc.publisher | БГУИР | en_US |
| dc.subject | материалы конференций | en_US |
| dc.subject | спецыяльная лексіка | en_US |
| dc.subject | спартыўныя сімулятары | en_US |
| dc.subject | відэагульні | en_US |
| dc.title | Выкарыстанне кіберспартыўнай спецыяльнай лексікі ў гульні “DOTA 2” | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Развитие русского и белорусского языков в условиях информатизации общества : 61-я научная конференция аспирантов, магистрантов и студентов (2025)
|