Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/62469
Title: Теоретические основы и оценка эффективности PR-технологий предприятиями АПК
Other Titles: Theoretical foundations and evaluation of PR-technologies efficiency by agricultural enterprises
Authors: Ефремов, А.
Скибский, Е.
Keywords: публикации ученых;pr-технологии;связи с общественностью;неценовая конкуренция;маркетинг;агропромышленные комплексы
Issue Date: 2025
Citation: Ефремов, А. Теоретические основы и оценка эффективности PR-технологий предприятиями АПК = Theoretical foundations and evaluation of PR-technologies efficiency by agricultural enterprises / А. Ефремов, Е. Скибский // Аграрная экономика. – 2025. – № 6. – С. 45–57
Abstract: Представлена информация о технологиях связей с общественностью (PR) и возможности их применения в практической деятельности предприятий АПК в соответствии с их классификацией. Рассмотрена типология задач PR и примеры использования коммуникативных технологий в работе агропредприятия. Обозначено проблемное поле применения PR-технологий, в том числе вопросы оценки эффективности PR-деятельности.
Alternative abstract: The article presents information about public relations (PR) technologies and the possibility of their application in the practical activities of agroindustrial complex enterprises in accordance with their classification. The typology of PR tasks and examples of using communication technologies in the work of agroenterprise are considered. The problem field of application of PR-technologies is outlined, including the issues of assessing the effectiveness of PR-activities.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/62469
DOI: https://doi.org/10.29235/1818-9806-2025-6-45-57
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Efremoy_Teoreticheskie.pdf485.6 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.