Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/6827
Title: Парадигма образования современности и постсовременности: сравнительный анализ (на материалах работ Франкфуртской школы)
Authors: Володько, И. М.
Keywords: публикации ученых;современность;парадигма образования
Issue Date: 2007
Publisher: БГУИР
Citation: Володько, И. М. Парадигма образования современности и постсовременности: сравнительный анализ (на материалах работ Франкфуртской школы) / И.М. Володько // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VI Международной научно - методической конференции. (Минск, 22 - 23 ноября 2007 г.) – Минск : БГУИР, 2007.
Abstract: Comparative analysis of modern and postmodern paradigm of education was carried out. Conceptual backgrounds of education’s model of modern and postmodern were explicited by theoretical reconstruction the philosophy of Frankfurt school. The basic principles and directives of modern and postmodern paradigm of education were critical analyzed.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/6827
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
201106.pdf277.7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.