Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10220
Title: Методика определения готовности педагогов к инклюзивному обучению учащихся с особенностями психофизического развития
Authors: Соловьева, О. А.
Демидко, М. Н.
Keywords: материалы конференций;инклюзивное образование
Issue Date: 2015
Publisher: БГУИР
Citation: Соловьева, О. А. Методика определения готовности педагогов к инклюзивному обучению учащихся с особенностями психофизического развития / О. А. Соловьева, М. Н. Демидко // Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями: сборник статей международной научно-практической конференции. ( Минск, 17 - 18 декабря 2015 г. ). – Минск : БГУИР, 2015. – С. 90 – 92.
Abstract: The article describes the authors developed a questionnaire aimed at identifying the readiness of teachers for inclusive education of students with special needs in vocational education.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10220
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Solovyeva_Metodika.PDF307.11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.