Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/29740
Title: Формирование ценности клиента в маркетинге взаимоотношений
Authors: Волчек, Е. Д.
Keywords: авторефераты диссертаций;клиенты;маркетинг взаимоотношений
Issue Date: 2018
Publisher: БГУИР
Citation: Волчек, Е. Д. Формирование ценности клиента в маркетинге взаимоотношений : автореф. дисс. ... магистра экономических наук : 1-25 80 04 / Е. Д. Волчек ; науч. рук. Н. А. Антипенко. - Минск : БГУИР, 2018. - 7 с.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/29740
Appears in Collections:1-25 80 04 Экономика и управление народным хозяйством

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
m_avt_Volchek.pdf170.24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.