Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3518
Title: Методические рекомендации по организации познавательной деятельности студентов в контексте решения пропедевтических задач
Authors: Черепица, Л. С.
Issue Date: 2013
Publisher: БГУИР
Citation: Черепица, Л. С. Методические рекомендации по организации познавательной деятельности студентов в контексте решения пропедевтических задач / Л. С. Черепица // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 61 - 62.
Abstract: The author proposes an original method of intensification of students’ learning activity on the basis of combinatorial teaching. This method consists of the next learning levels: Propaedeutics, School of organization of a learning activity, Organization of learning activity on the level of creation. The first level, Propaedeutics, is discussed here.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3518
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методические рекомендации.PDF563.31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.