Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39406
Title: Основные тактики Digital–Marketing и эффективное их использование
Other Titles: The main tactics of Digital–Marketing and their effective use
Authors: Шкор, О. Н.
Римша, В. А.
Keywords: материалы конференций;digital-маркетинг;социальные сети;digital-marketing;social networks
Issue Date: 2020
Publisher: Беспринт
Citation: Шкор, О. Н. Основные тактики Digital–Marketing и эффективное их использование / О. Н. Шкор, В. А. Римша // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня: сб. материалов VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 20-21 мая 2020 года: в 3 ч. Ч. 3 / редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск : Бестпринт, 2020. – С. 135–139.
Abstract: На сегодняшний день темы о продвижении услуг на рынок зачастую сводятся к тактике digital–маркетинга. Надо признать, интернет сделал продвижение настолько эффективным и результативным, что классическому маркетингу в нынешних условиях сложно добиться подобных итогов. Грамотно составленная стратегия в интернет-маркетинге содержит обязательные элементы, о которых пойдет речь.
Alternative abstract: Online stores are extremely popular in the modern world. Their number is growing significantly every year, so the competition is growing too. The aim of this work is to study the reasons of incomplete purchases, methods and tools for analyzing user behavior on the site, as well as increasing sales based on the factors and methods considered. The article gives examples of refusing a purchase at different stages of a site’s sales funnel and options for increasing page conversion in these cases.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39406
ISBN: 978-985-905-339-9
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shkor_Osnovnyye.pdf651.83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.