Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43934
Title: The implementation of psychological techniques in marketing
Authors: Nguyen, P. N.
Herman, L. U.
Keywords: материалы конференций;digital marketing;psychological techniques
Issue Date: 2021
Publisher: БГУИР
Citation: Nguyen, P. N. The implementation of psychological techniques in marketing / P. N. Nguyen, L. U. Herman // Проблемы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 57-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 19-21 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2021. – С. 299–309.
Abstract: The implementation of psychological techniques in marketing is presented in the paper. Special attention is paid to the following marketing tools: a portfolio, subscribers’ engagement, TikTok account, a discount system, and others. The authors stated the effectiveness of psychological techniques implementation in marketing in the example of their small business project.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43934
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 57-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nguyen_The.pdf87.14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.