Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46376
Title: Использование блога учителя-дефектолога с целью систематизированного хранения учебного материала для организации работы с учащимися с ОПФР
Other Titles: Use of the blog of the teacher-defectoral for the purpose of systemated storage of learning material for organization of work with students with special developmental needs
Authors: Конопелько, О. Б.
Keywords: материалы конференций;инклюзивное образование;учители-дефектологи;информационно-коммуникационные технологии;inclusive education;teachers-defectologists;information and communication technology
Issue Date: 2021
Publisher: БГУИР
Citation: Конопелько, О. Б. Использование блога учителя-дефектолога с целью систематизированного хранения учебного материала для организации работы с учащимися с ОПФР / Конопелько О. Б. // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями : сборник статей IV Международной научно-практической конференции, Минск, 9–10 декабря 2021 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: А. А. Охрименко [и др.]. – Минск, 2021. – С. 116–120.
Abstract: В статье автор рассказывает, как можно использовать блог учителя-дефектолога в образовательных целях для повышения мотивации и развития познавательной активности при обучении учащихся с особенностями психофизического развития.
Alternative abstract: In this article the author describes how you can use the teacher-defectoral’s blog for educational purposes for improving their motivation and developing cognitive activity while learning pupils with special developmental needs.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46376
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konopelko_Ispolzovaniye.pdf555.79 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.