Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/60900
Title: Оценка эффективности комплекса MarTech в онлайн-продвижении услуг digital-агентства
Other Titles: Assessing the effectiveness of MarTech complex in online promotion of digital agency services
Authors: Пантюк, Д. С.
Keywords: материалы конференций;маркетинговые технологии;digital-агентства;системы метрик
Issue Date: 2025
Publisher: БГУИР
Citation: Пантюк, Д. С. Оценка эффективности комплекса MarTech в онлайн-продвижении услуг digital-агентства = Assessing the effectiveness of MarTech complex in online promotion of digital agency services / Д. С. Пантюк // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 444–446.
Abstract: В работе рассматриваются MarTech-решения в digital-агентствах – анализируются ключевые инструменты маркетинговых технологий, включая CRM-системы, платформы автоматизации и аналитические решения. Особое внимание уделяется разработке системы метрик (CPA, CR, CLV, ROI, NPS) для комплексной оценки использования инструментов Martech в онлайн-продвижении услуг digital-агентства. Предлагается методика регулярного мониторинга и аудита MarTech-инструментов, позволяющая оптимизировать затраты и повышать рентабельность маркетинговых инвестиций. Исследование содержит практические рекомендации по интеграции технологических решений в процессы онлайн-продвижения услуг digital-агентств.
Alternative abstract: Тhe paper considers MarTech solutions in digital agencies – analyzing key marketing technology tools, including CRM-systems, automation platforms and analytical solutions. Special attention is paid to the development of a system of metrics (CPA, CR, CLV, ROI, NPS) for comprehensive evaluation of the use of Martech tools in online promotion of digital-agency services. The methodology of regular monitoring and auditing of MarTech tools is proposed, which allows optimizing costs and increasing the return on marketing investments. The study contains practical recommendations for integrating technological solutions into the processes of online promotion of digital agency services.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/60900
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pantyuk_Ocenka.pdf317.65 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.