Skip navigation

Browsing by Subject social media

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
 
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2025Controlling data security in social networksTagangylyjov, I.; Klychev, A.
2024The effectiveness of micro influencers vs. celebrity influencers in social media campaignsSafronnikova, P. L.
2025Hate Speech Identification and Categorization on Social Media Using Bi-LSTM: An Information Science PerspectiveMohbey, K. K.; Kesswani, N.; Yunevich, N.; Basant Agarwal; Sterjanov, M.; Vishnyakova, M.
2023Interactive content in marketing communicationsHuminskaya, L. D.
2023Social media and the problem of alienation from the point of view of post-MarxismMashchytska, S. M.
2022The importance of positive influencing in SMMPikuza, M. A.; Samusevich, D. D.
2022Перспективы и преимущества модели ведения бизнеса D2CБарковская, В. А.; Лаворчик, И. А.
2021Привлечение B2B-клиентов с помощью рекламыЗавадич, Т. В.
2020Проблема социальных медиа в парадигме постмарксизмаМащитько, С. М.