Skip navigation

Browsing by Subject social media

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
 
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
2024The effectiveness of micro influencers vs. celebrity influencers in social media campaignsSafronnikova, P. L.
2023Interactive content in marketing communicationsHuminskaya, L. D.
2022The importance of positive influencing in SMMPikuza, M. A.; Samusevich, D. D.
2022Перспективы и преимущества модели ведения бизнеса D2CБарковская, В. А.; Лаворчик, И. А.
2021Привлечение B2B-клиентов с помощью рекламыЗавадич, Т. В.
2020Проблема социальных медиа в парадигме постмарксизмаМащитько, С. М.