Skip navigation

Browsing by Subject marketing

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
 
Showing results 1 to 20 of 32  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Advertising: who decides what you buy?Ermachenok, K. D.
2023Artificial intelligence in marketingKebets, O. A.
2022Big Data in modern businessNaim, N. A.
2022Big Data и метеомаркетингБалесный, М. С.; Марков, А. Н.; Нестеренков, С. Н.
2022Big Data как важный элемент маркетинга современного бизнесаВакалов, М. Е.
2021Big Date в маркетинге: возможности, проблемы, исследования и тенденцииШкор, О. Н.; Погорецкая, А. Д.
2023Effective brand positioningRatkevich, V. A.
2024Gamification in marketing communicationsSmalianets, A. A.
2023The importance of colour in advertisingDymova, A. S.
2023The power of nostalgic marketingKarniukhina, T. V.
2023The role of aesthetic intelligence in marketingPetrashina, A. D.
2023Short videos in marketingShavel, V. V.
2022The importance of positive influencing in SMMPikuza, M. A.; Samusevich, D. D.
2022Web 3.0 и NFT – как это работаетСтельмах, В. А.; Шкор, О. Н.
2020Алгоритмический маркетинг: программатик-рекламаРаевская, А. А.; Шкор, О. Н.
2020Анализ использования потребителями интернет-технологий: мировые тенденцииАлександров, А. В.
2021Изменение гендерных стереотипов в рекламеШирина, Е. И.; Фасевич, Я. И.
2020Искусственный интеллект в Digital-маркетингеШкор, О. Н.; Севзюк, Ч. А.
2022Использование CRM-маркетингаТавлуй, Д. В.
2022Использование SMM для продвижения продуктаТавлуй, Д. В.